FANDOM

Feel (Fiel) Nilvalen to dziewczyna elf która jest partnerem gry Kurami Zell, jak również, pomaga jej oszukiwać używając jej elfiej magii. Mimo młodego wyglądu fizycznego, w rzeczywistości posiada około 52 lat Ujawniono, że kurami jest faktycznie niewolnikiem jej rodziny. Pomimo tego, że posiadają ścisły związek między sobą. Ona nawet błaga Sore żeby przywrócił wspomnienia Kurami kiedy wygrał je w grze. Wierząc, że Sora ma zamiar spełnić swoje słowa i zjednoczyć wszystkie rasy, teraz współpracuje z Kurami, aby uzyskać przywództwo Elfów, ponieważ bardziej dba o Kurami niż o własną rasę.

Wygląd

Fi ma długie złote włosy z różową wstążką, która utrzymuje część jej włosów w warkocz i oczy o kolorze ciemnych niebieskich irysów i różowych koniczyny. Ma dość duży biust. Jej strój jest koloru zielonej oliwki i jasnożółtego.

Osobowość

Opiekuje się Kurami , nawet ryzykując swoje życie dla niej podczas gry reversi. Pomimo dumy jaką posiadają elfy, potrafi to utrzymać ze względu na Kurami. Choć przeważnie jest uśmiechnięta i ma delikatny głos, potrafi z poważnieć jeśli sytuacja tego wymaga. Również skrywa odrobinę nienawiści do Flügel, zwłaszcza Jibril, z powodu działań podczas Wielkiej Wojny. Wydaje się być wrażliwa na punkcie swojego wieku, jak pokazano w anime.

Umiejętności

Jest hex caster (potrafi rzucać do 6 czarów na raz), jest to niesamowicie rzadka umiejętność którą posiada tylko garstka. Jednak aby chronić i pomagać Kurami, ukrywa swoją moc przed resztą elfów, w wyniku czego wierzą, że Fi jest biednym magiem i hańbą dla imienia Nilvalen. Jak oznajmiła Sora, Fi był w stanie uchwycić prawdziwe intencje Sory bez użycia magii.

Słabości

Jest bardzo opiekuńcza jeśli chodzi o Kurami i w związku z tym zrobiła by wszystko żeby była bezpieczna. Jest to prawdopodobny czynnik wymuszenia, jeśli Kurami kiedykolwiek zostanie zagrożona lub zostanie wzięta jako zakładnik.

Ciekawostki

  • Dzieli swoją aktorkę głosową z Tifanią Westwood z Zero no Tsukaima, a inne podobieństwo między nimi to to że są obie elfami.