FANDOM

Laira Lorelei jest obecną Królową Seiren po śmierci jej matki. Zapadła w zimny sen i spała od 800 lat, prowadząc do wydarzeń z Tomu 4. Jednak po spotkaniu Sory w Tom 5, obudziła się z zimnego snu i chętnie dołączyła Oceando, wraz z Seiren i Dhampir, do sojuszu z Federacją Elchea.

Wygląd

Podobnie jak inne Seiren, jest głównie humanoidalna z płetwami przypominającymi sukienkę i spiczastymi uszami. Ma faliste niebieskie włosy i młodzieńczą twarz. Ma śnieżnobiałe ciało zdobione złotymi paskami. Dolna część jej ciała ma atrakcyjne łuski, które odbijają światło w pokoju.

Osobowość

Jest znudzona życiem i szuka "czystej miłości", ponieważ urodziła się ze wszystkim: bogactwem, pięknem i "miłością" od każdego. Wydaje się, że nie przejmuje się tym, jak długo spała. Lubi też odtrącać ludzi, gdy są głęboko zakochani w niej w najbardziej brutalny sposób.

Okazuje się, że jej definicją "czystej miłości" jest "nieosiągalną miłością", w której nie ważne, jak bardzo kocha drugą osobę, ona nie odwzajemni jej. W związku z tym jej celem było odnalezienie tej "nieosiągalnej miłości" (o której Shiro dowiedziała się przed Sorą, pomimo rozszyfrowania intencji ludzi, która miała być jego siłą). Po tym, jak Sora ją pokonała, od tego czasu zakochała się w nim, aż nazwała go swoim "księciem" lub "cesarzem".

Umiejętności

Jako Seiren ma zdolność manipulowania żywiołakami wody w swoim ciele. To pozwala jej przyciągać duchy w obrębie innych żywych istot, wytwarzając coś podobnego do "magii uwodzenia". Jednak ze względu na nienormalnie dużą ilość zawartych w niej wódek zdolność Laira do przyciągania duchów jest znacznie zwiększona nawet do tego stopnia, że ​​jest w stanie uwodzić grupę Sory i Shiro, z wyjątkiem samych Sory i Shiro.

Laira, jak każda inna Seiren, jest również w stanie przejść w zimny sen, w którym może spać nieprzerwanie przez tysiąc lat lub dłużej. Robi to, zamykając się w lodzie (nie wiadomo, czy zamrożenie jest konieczne, aby przejść w zimny sen) i dlatego śpi tak przez 800 lat, aż do wydarzeń z Tomu 5.

Ciekawostki

  • Ze względu na jej ogromną płodność jako Cesarzowa Seiren, jest w stanie odtworzyć nawet z najdrobniejszych ilości esencji duszy znalezionej w jednym męskim włosku. Tak jest w przypadku, gdy Sora i Laira mają teraz córkę pomimo braku stosunku płciowego i w bardzo szybkim okresie ciąży.