FANDOM

Konkurent
Odcinek 2.png
Kanji 挑戦者
Katakana チャレンジャー
Romaji Chousensha [charenjaa]
Premiera 16.04.2014
Oparty na Tom 1: Rozdział 1, Część 7 - Rozdział 2, Część 5
Poprzedni Początkujący
Następny Ekspert
Opening This game
Ending Orashion

Konkurent (挑戦者 <<チャレンジャー>>, Chousensha [charenjaa]) to drugi odcinek serii No Game, No Life. Miał on swoją premierę 16 kwietnia 2014 roku.

Fabuła

Sora - osiemnastoletni, pozbawiony pracy maniak gier cierpiący na zaburzenia komunikacji. Shiro - jedenastoletnia, zamknięta w sobie dziewczynka stroniąca od szkoły. Więzi rodzinne to nie jedyne, co ich łączyło. Wspólnie tworzyli duet Bezimiennych - legendarnych graczy osiągających niewyobrażalne dla innych wyniki. Prawdziwy świat był dla nich niczym więcej jak wyjątkowo kiepską, chaotyczną grą pozbawioną jasnych reguł. Jednak to już przeszłość... Za sprawą boga Teta zostali przeniesieni do wymarzonego świata fantasy, Disboarda, w którym wszystko zależne jest od gier. Rozpoczęła się ich wspaniała przygoda... Czy Stephanie Dora, wnuczka byłego władcy Królestwa Elkii, który swoim testamentem pozbawił ją prawa do tronu, zwycięży w turnieju i wbrew wybrykowi dziadka zdobędzie koronę? Jaką rolę w całej sprawie odegrają Sora i Shiro? Czy pomogą uroczej dziewczynie zdemaskować kantującego przeciwnika?

Występujące postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki