FANDOM

Płacząca Clammy
Clammy nie może znieść stanu tego artykułu!

Jeśli chcesz ją pocieszyć, rozbuduj go. Imanita pomaga w potrzebie.

Shiro[1][2]
Shiro
Kanji 白 / しろ
Romaji Shiro
Znany jako 『 』 (wraz z Sorą)
Shiro1 (w języku Imanitów)
Cechy
Rasa Imanita
Płeć Kobieta
Wiek 11 lat
Informacje dodatkowe
Zajęcie Królowa Elkii
Status Żywa
Rodzina Sora (przybrany brat)
Nienazwani rodzice
Debiut
Light novel Tom 1
Anime Odcinek 1
Manga Rozdział 1
Seiyū Ai Kayano
Galeria
Galeria Shiro/Galeria

Shiro (白, >>しろ<<, Shiro), zwana również, wraz z Sorą jako 『 』. Ona i jej brat są NEET-ami czyli No-life'ami. Są zamknięci od wieków w pokoju i grają tylko w gry MMO. Nawet realny świat uważają tylko za kolejną grę. Tworzy z nim "Bezimiennych" i mimo młodego wieku jest jedną z najlepszy graczek komputerowych na świecie dzięki niesamowitej inteligencji. Pewnego dnia wraz z bratem dostają tajemniczego maila, od Boga świata gier imieniem Tet z zaproszeniem do gry w szachy. Po trudnym zwycięstwie rodzeństwo zostaje przeniesione do równoległego świata znajdującego się pod panowaniem Teta. W miejscu tym zakazał on wojen, kradzieży i morderstw a wszelkie spory są tam rozstrzygane właśnie za pomocą gier. W tym świecie po wygraniu pojedynku "szachowego" z Kurami zostali królami Elki, państwa zamieszkałego przez imanitan, inaczej ludzi, którzy zajmują 16 (ostatnie) miejsce w rankingu przewyższających. Po zdobyciu korony Elki rzucili wyzwanie samemu bogu. Stawką jest miano "Jedynego prawdziwego boga". Aby uzyskać prawo do stawienia czoła Tetowi muszą zebrać wszystkie 16 bierek rasy.

Historia

Shiro przez swoją wybitność została oddana do domu dziecka, gdzie zostawała poddawana testom na inteligencję. W wieku trzech lat poznała Sorę, który przybył wraz z rodzicami ją odwiedzić.

Charakter

Shiro jest osobą o niesamowitej inteligencji, potrafi bardzo szybko kalkulować. Daje jej to możliwość przewidywania przyszłości o kilka sekund, a nawet minut. Jest niesamowicie przywiązana do swojego brata - Sory. Są właściwie nierozłączni, nie mogą od siebie odejść na dalej niż metr.

Ciekawostki

  • Imię Shiro oznacza w języku japońskim "biały".
  • Seiyū tej postaci, Ai Kayano jest również autorką pierwszego endingu pt. Orashion, oraz autorką mangi "No game No life"
  • Wraz z Sorą wystąpiła na okładce pierwszego tomu. Ona została przedstawiona tam w naturalnych rozmiarach, a jej brat w zmniejszonej wersji.

Przypisy

  1. Tom 1
  2. Odcinek 1

Więcej z Fandomu

Losowa wiki