FANDOM

Płacząca Clammy
Clammy nie może znieść stanu tego artykułu!

Jeśli chcesz ją pocieszyć, rozbuduj go. Imanita pomaga w potrzebie.

Shiro (白, >>しろ<<, Shiro), znana również, wraz z Sorą jako 『 』.

Historia

Shiro przez swoją wybitność została oddana do domu dziecka, gdzie zostawała poddawana testom na inteligencję. W wieku trzech lat poznała Sorę, który przybył wraz z rodzicami ją odwiedzić. Ona i jej brat są NEET-ami. Są zamknięci od wieków w pokoju i grają tylko w gry MMO. Nawet realny świat uważają tylko za kolejną grę. Tworzy z nim "Bezimiennych" i mimo młodego wieku jest jedną z najlepszy graczek komputerowych na świecie dzięki niesamowitej inteligencji. Pewnego dnia wraz z bratem dostają tajemniczego maila, od Boga świata gier imieniem Tet z zaproszeniem do gry w szachy. Po trudnym zwycięstwie rodzeństwo zostaje przeniesione do równoległego świata znajdującego się pod panowaniem Teta. W miejscu tym zakazał on wojen, kradzieży i morderstw a wszelkie spory są tam rozstrzygane właśnie za pomocą gier. W tym świecie po wygraniu pojedynku "szachowego" z Kurami zostali królami Elki, państwa zamieszkałego przez imanitów, inaczej ludzi, którzy zajmują 16 (ostatnie) miejsce w rankingu przewyższających. Po zdobyciu korony Elki rzucili wyzwanie samemu bogu. Stawką jest miano "Jedynego prawdziwego boga". Aby uzyskać prawo do stawienia czoła Tetowi muszą zebrać wszystkie 16 bierek rasy.

Charakter

Shiro jest osobą o niesamowitej inteligencji, potrafi bardzo szybko kalkulować. Daje jej to możliwość przewidywania przyszłości o kilka sekund, a nawet minut. Jest niesamowicie przywiązana do swojego brata - Sory. Są właściwie nierozłączni, nie mogą od siebie odejść na dalej niż metr. Przeważnie jest cicha i opanowana, mało się odzywa.

Wygląd

Ma białe włosy, które spina za pomocą korony, oraz czerwone oczy. Nosi fioletowy mundurek szkolny z żółtą kokardką oraz zakolanówki i buciki.

Ciekawostki

  • Imię Shiro oznacza w języku japońskim "biały", co mogą oddawać jej włosy
  • Seiyū tej postaci, Ai Kayano jest również autorką pierwszego endingu pt. Orashion.
  • Wraz z Sorą wystąpiła na okładce pierwszego tomu. Ona została przedstawiona tam w naturalnych rozmiarach, a jej brat w zmniejszonej wersji.