FANDOM

Płacząca Clammy.png
Clammy nie może znieść stanu tego artykułu!

Jeśli chcesz ją pocieszyć, rozbuduj go. Imanita pomaga w potrzebie.

Sora[1][2]
G-Sora.png
Kanji 空 / そら
Romaji Sora
Znany jako 『 』 (wraz z Shiro)
Sora.png (w języku Imanitów)
Cechy
Rasa Imanita
Płeć Mężczyzna
Wiek 18 lat
Informacje dodatkowe
Zajęcie Król Elkii
Status Żywy
Rodzina Shiro (siostra)
Nienazwani rodzice
Debiut
Light novel Tom 1
Anime Odcinek 1
Manga Rozdział 1
Seiyū Yoshitsugu Matsuoka
Galeria
Galeria Sora/Galeria

Sora (空 / そら, Sora), znany również jako 『 』 to główny bohater anime No Game, No Life. Wraz ze swoją siostrą Shiro jest on jednym z najlepszych graczy na całym świecie. Wspólnie trafiają ją świata, którym rządzi Tet, Bóg Gier. Celem Sory i Shiro jest pokonanie wszystkich szesnastu ras w świecie Teta, aby rasa ludzka, zajęła pierwsze miejsce, a następnie wyzwanie Teta na pojedynek.

Historia

Zakładając, iż akcja w anime dzieje się w roku powstania kreskówki (2014r.), rok urodzenia Sory to 1996. W wieku dziesięciu lat poznał Shiro, gdy wraz z rodzicami odwiedził ją i zagrał w "grę", prawdopodobnie szachy.

Mając już 18 lat, razem z jedenastoletnią Shiro mieszkają w nie do końca określonym budynku, całe dnie i noce spędzając przed ekranami komputerów, laptopów i innych elektronicznych urządzeń, bijąc rekordy we wszystkich grach, jakie znajdą. Pewnego dnia rodzeństwo otrzymuje e-mail od nieznanego autora. Po krótkiej "rozmowie" z nieznajomym poprzez wymienianie się wiadomościami, Sora i Shiro otrzymali e-mail w postaci linku. Gdy go otworzyli, na ekranie pojawiła się szachownica z szachami. Sora usadowił sobie siostrę na kolanach i dał jej zagrać. Po krótkiej chwili zorientował się, że Shiro nie gra z komputerem, a z człowiekiem. Następnie, po długiej i męczącej grze, rodzeństwo wygrało. O dziwo, mile zaskoczony nieznajomy spytał się, czy gdyby mogli, przenieśliby się do świata gier. W momencie, gdy Sora napisał "Jeśli taki świat istnieje, to urodziliśmy się w złej rzeczywistości", wraz z siostrą został wciągnięty przez nieznajomego, którym okazał się Bóg Tet, w jego świat - Disboard. Tam rodzeństwo zaczęło nowe życie.

Ciekawostki

  • Pierwsza litera imienia, napisana kanji "空 oznacza niebo. Autor serii użył, jednak jego innego znaczenia, a mianowicie "pustka".[3]
  • Sora to również miasto i gmina, znajdująca się we Włoszech.
  • Wraz z Shiro wystąpił na okładce pierwszego tomu, jednak w wersji zmniejszonej.
  • Napis na jego koszulce oznacza "kocham ludzkość".

Przypisy

  1. Tom 1
  2. Odcinek 1
  3. Odcinek 8 - Fałśzywe zakończenie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki