FANDOM

Wielka Wojna, znana również jako Wieczna Wojna, była wojną pomiędzy wszystkimi rasami, które rozpoczęła się tak dawno temu, że nikt nie pamięta jasno i skończyła około sześć tysięcy lat temu. Wojna została spowodowana przez bogów, znanych również jako Old Deus, w celu zdobycia Gwiezdnego Graala, który ma moc do zrobienia czegokolwiek, a tym samym dzierżący go zostanie ukoronowany tytułem Jedynego Prawdziwego Boga. Wojna została ostatecznie wygrana przez Teta, a po tym, zabronił wszelkiej przemocy i tym samym stworzył Dziesięć Zasad.

Podczas wojny niebo było wybielone na czerwono, a opadające, niebieskie, jesionowe cząstki pokrywały ziemię. Mówiono, że są to szczątki martwych duchów i były bardzo trujące dla każdej części każdego żywego ciała, z którym się zetknęły. Świat wydawał się dużo chłodniejszy, choć wciąż wystarczająco ciepły, by ludzie mogli przetrwać. Najprawdopodobniej został podgrzany przez otaczające go popioły na ziemi, ponieważ słońce nie było widziane od tysięcy lat. Ataki silniejszych ras często transformowały ziemie i zmieniały krajobraz. W tym czasie żyło znacznie mniej zwierząt. Ludzie mogli przetrwać jedynie żyjąc potajemnie w jaskiniach i wysyłając zwiadowców, by przeszukiwali wraki pozostawione po bitwach między innymi rasami.

Ciekawostki/Uwagi

  • Sądząc po wieku Azriel, wojna prawdopodobnie trwała około 20 000 lat.
  • Pod koniec Tomu 8, Ex-machina twierdzi, że od zakończenia wojny minęło 54.335.146 godzin. Odpowiada to około 6200 lat.